Mäktig uppdatering? Haha

Vaknade upp vid 12 igår, rusade in i duschen, fixar mig så fort jag kan och möter upp Frida. Vi fikade på Baresso och snackade, känns skönt att prata av sig med någon som förstår. Efter vi fikat drog vi mot centralen där vi stötte på Emelie som hookade till åhlens, där vi träffade Iris och sen Frida. Emelie drog och vi fyra tjejer träffade Jose och Micke. Sedan skiljdes vi alla åt, förutom jag, Iris och Frida som begav oss mot Iris där vi åt mat och testade bikini för idag. (eller bara Iris) drog hem vid 9 fick sällskap med Frida ett par stationer. Väl hemma kommer jag in i ett kaosat rum. Det tog mig två timmar att städa så vid 1 deckade jag.
Vaknade för en liten stund sedan, pappa håller på att göra en varm macka med, kyckling, sallad osv. Senare ska jag bege mig mot Iris där vi ska fixa lite saker, sen ska Janne hämta upp mig, Iris, Frida och Emelie så ska vill till honom. Så kommer några till så ska vi äta middag, kröka, och bada. Sedan blir det fest.
Nu ska jag äta, uppdatering imorgon med roliga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0