Fullt upp

Är ready för samhällsprovet om nationalekonomi idag. Innan ska jag luncha med Therese och göra ett fall (rättskunskap) så slutar man tidigare imorgon. Efter provet ska jag hem igen, och plugga till vg-mvg provet i matte som är imorgon. Sen på torsdag får jag lov, ända till den 12 jan. Underbart.
Jag har verkligen ingen jul känsla alls, antar att ni andra inte heller har det, jag menar. Vart är snön? Det är 8 dagar or something like that kvar till julafton. Hoppas det kommer lite snö tills dess. Ska förska börja med mer outfit bilder och uppdatera oftare om mode till mina tankar som far runt i mitt lilla huvud. Men det hinner jag dock inte med nu för nu måste jag gå. Later!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag håller också tummarna på att det kommer snö till julafton, annars finns det ingen julstämming, inte sant? :)

2008-12-17 @ 20:45:12
URL: http://enjoymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0